idag

Dagen började med att jag åkte in till Karlstad för att träna. Egentligen hade jag nöjt mig med att träna här i Karlskoga om det inte vart för en viss Emma Olsson tvingat en till att åka in. But so what? Va gör man inte för sin bästa kompis?

Väl där inne mötte jag Emma och Robin. Verkligen skitkul att se de igen, efter en väldigt lång tid. Inte för vi alls tränade mycket tillsammans men att träffa de är guld! Jag tränade häck och kände att det gick väldigt bra. Känns verkligen som att jag fixar de nya avstånden nu.

När jag kom hem gick jag ganska direkt över till Linnea. Vi bor typ grannar och har gjort det i ungefär 2 år, något vi dock inte vetat om. Men va gör det, bättre sent än aldrig. Du är verkligen jättesnäll!


bilden från Gotland i somras! / Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0