halleluja

Skoldagen såg ut såhär:
Syslöjd: fortsatte på mitt broderi. Det är snart klart och jag är rätt nöjd
Engelska: film, desperados
Arbetspass: Vi gjorde ett gammalt nationelt engelskaprov. Usch och fy vad det gick dåligt.
So: Judendomen
Matte: Fortsatt jobb, jag fattar knappt någonting med skitsamma, det löser sig nog.
Idrott: Bollspel, gick väl helt okej. Också hade Elin läst igenom mitt hälsoarbete. Jag var väldigt nöjd över det innan och ännu nöjdare nu när jag hört hennes åsikt. Fick ett superbra betyg :D

Efter skolan har jag knappt hunne med någon ting. Tagit någon macka och sytt lite. Har också varit på träning som gick bra. Körde lite häck och lite bakåtkast. Allt känns bra förutom mina benhinner och min rumpa jag stäckt då, klantis :|

Nu blir det duschen och snart oskyldigt dömd!


/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0