haha!

jag blir sur, mamma skulle hjälpa mig med engelskan men nej då sitter hon där och sjunger ''i have a dream'' så fort jag öppnar munnen (y)
menja, tyskan och engelskan gjord nu iaf !
& va tycker ni, ska inte jag också börja gå runt med glajjer som råkar va pappas rååågamla också !
HAHA .


Dagens låt : what can I say - dead by april
Dagens frisyr : utsläppt, plattat
Dagens smink : concealer, rouge, mascara, eyeliner, fonduation
Dagens klädsel: jeanstajts, linne, tunika, halsduk
Dagens roliga händelse : haha so:n, men johan du är ju .... kreis ! & hemvägen.
Dagens planer : plugga mer fysik, städa
Dagens vill ha : peeeeengar
Dagens saknad : mycket
Dagens drog : musik
Dagens tråkigaste : plugg
Dagens finaste : oscar
Dagens fulaste: jag.
Dagens måste : plugga
Dagens dricka : vatten
Dagens köp : inget
Dagens mat : makaroner och dendär godäckliga korven
Dagens kärlek: oscar
Dagens mående : bra
Dagens skratt : mycket
Dagens tanke : pallla
Dagens irritationsobjekt : enmassa
Dagens smycke : örhängen, och armbandet jag alltid har
Dagens just nu : musik

/emma

I tried to be all that you need
Tried to not ever let you down
Still I can see it in your eyes not good enough
This time I believed that I really could change
I gave it all
This time you really had me everything
I guess I was wrong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0