god kväll

Sitter här vid datorn nu, vilket också förmodligen kommer bli det sista jag gör denna dag. Dagen har varit fylld med mycket skratt och glädje. Har bland annat hunnit med att vara på gymnasiemässa, fika med Freja innan lunchen, umgåts med Linnea på eftermiddagen och tittat igenom på lite olika gymnasium.

Egentligen har jag ingen aning om vad jag ska gå. Eller jo, om jag nu kommer in på fig vilket inte är en självklarhet tänker jag gå Natur, men om jag blir kvar här i Karlskgoa - då är frågan ? Får la se hur det blir då, anitingen sam språk, sam ekonomi, natur, natur och hälsa (Örebro) eller Omvårdsprogramet med inriktning hälsa och spa (Örebro). Imorgon väntas i alla fall möte hos syon med Freja.


alla dessa val
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0