dethärsuger

jag hatar att vara sjuk !
sett på film efter film, och tvprogram efter tvprogram . sjukt trött på allt som har med tven att göra nu alltså !
har inte ätit på över ett dygn nu också så jag är fortfarande sjukt hungrig, illamåendet har lagt sig så jag ska nog gå och äta lite tacos nu tänkte jag. sen blir det antagligen godis och idol (vilket betyder mer tv).
åååh jag vill inte vara sjuk, ida hade kommit hit annars och vi hade planerat att gå på matchen som börjar om 25 minuter som älsklingen spelar, men nej då ska man vara sjuk. kul !
vi åker iallafall till ida imorn kväll, hela turkietgänget ska dit riktigt mysigt tror jag att det blir :)
take care !
/emmaolsson

jag älskar att vi är så normala vi två .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0