9/11

älskling kom igår, flumkväll kan jag lova ;o
*
skola, pluggaa, träna.
& bara för att jessica var så söt igår, så ska jag va söt idag :)

Jessica forsell

Vilken underbar brud, så jävla klockren är hon! Alla hennes kommentarer, och hennes humor som är lika dålig som min . puusssss säger jag bara :* det är sjukt va två stycken kan komma på så mycket sjuka grejer tillsammans, typ som att sitta inne i stan på en bänk och låtsasprutta när folk går förbi så att dom verkligen tar omvägar runt oss, eller när jag var sur på dig och du tog tag i din sänghimmel och hängde dig i den för att jag skulle bli glad, tror ni jag blev det eller ? ja, fy fan jag har nog aldrig skrattat så mycket när hela dreten åkte ner. Eller när vi skulle skaffa oss en ’’egen stil’’ vad bestod den av? Två olika strumpor, massa fula rea kläder som ingen ville härma, och tusen armband, right ? eller när vi i fyran skulle vara bäst i klassen, så vi jobbade på som fan och allt gick lite väl snabbt att våran lärare inte ens kunde läsa vad vi hade skrivit, så vi fick sitta inne på rasten och skriva om allt lik förbannat igen. Och när våran lärare skickade ut oss från syslöjden för att vi var så griniga, att vi fick stå utanför och skrika av oss. Vi var dag ut och dag in, i skolan, hemma överallt. På helgerna var det självklart att vi skulle sova över, och jag minns hur mamma alltid planerade att vi skulle äta tacos när du kom för att ni aldrig åt det hemma hos er, och när jag skulle lära dig att dricka kaffe i världens minsta kaffemugg och du typ spydde, och på tal om spy .. när vi tog massa digestive och ’’spydde’’ ut i handfatet för att vi skulle träna oss på att spy eftersom att vi hatar det så mycket.  Du och jag, helan & halvan, dampan och cpan, märta måsskit och kalle koskit. Jag har verkligen saknat dig ! & Det går inte att komma ifrån att vi är oslagbara tillsammans.  
jag älskar dig dampan !


Kommentarer
Postat av: jessica

åååh cpan!<3

2009-11-10 @ 16:52:13
URL: http://bbirdie.devote.se
Postat av: emma

:* <3

2009-11-12 @ 19:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0