5/11

hejjj !
igår vare skrivdag i skolan, haha jag och jessica satt i biblioteket och var görduktiga precis hela dagen, hade inga raster eller någonting .. eh ah ! (a)
efter skolan, gick vi till ica och köpte choklad sen gick vi hela den långa vägen hem till henne, och la oss och såg på film :* sen måla vi naglarna, bara det att båda två inte orkade vänta på att det hade torka klart så de sket sig rätt rejält ! sen kom mamma och hämta mig, så blev det dans (y)
*
idag har det vart drygt, ont i huvvet och blabla . fick vg på kemiprovet iaf weii !
& jag och jessica har vart väldigt söta i våra lika kläder som vi inte alls hade gjort upp att vi skulle ha dagen innan, nej de får ni inte tro (a)
sprungit in och överraskat killarna i deras omklädningsrum har jag också gjort, taaaack adam !
snöar gör det ute också, fast på backen ligger det dock inte kvar och jag vill åka pulka ! men vem behöver snö för att göra det ? inte jag & jessica iaf xd för vi har åkt pulka i hennes trapp, typ en sjuk ide som bara vi kommer på, hihi den tjejen är bäst !
temakväll på skolan ikväll, nu ska jag plugga & äta daim som pappa har köpt till mig.
/emmaolsson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0