4/11 stukad tumme

Skolan idag var helt okej asså!
Slöjd - korsstygn
Engelska - redovisade vår film. Tycker att vi gjorde den riktigt bra och jag är nöjd. Många goa skratt det blev!
Arbetspass - no provet i biologi. Gick bra, kunde skrivit både mer och mindre.
So - arbete i grupp
Matte -
Idrott - spelade volleyboll. Vårt lag till volleybollen känns faktiskt bra! Vi har ju som sagt 2 segrar i bagaget, och en tredje skulle inte sitta fel? Hur som helst stuka jag tummen. Freja och jag tejpade och så, så då känndes det inget typ, men sen nu när jag tatt bort det, fyyyyy det gör ont att skriva på datorn !

Efter skolan åktes det till stan med Freja. Vi shoppa lite inför volleybollen. Också köpte jag en bolero som jag inte vet om jag ska behålla. Sedan vart det direkt till träningen.

Snart ska jag se oskyldigt dömd, superbra!

/anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0