29/11

lyckad dag igår,
träningen var inte lika lyckad eftersom att jag inte ens kunde springa, körde styrka & träffade bästalydia, varje gång jag träffar henne kommer jag på hur otroligt mycket jag faktiskt har saknat henne ! <3
sen hem, göra sig iordning & sen kom Robin, Patrik, Mormor, Coffe, Jenny, Alice, och tillsist älskling. Bakade pepparkakor, drack glögg, & lyssnade på julmusik. Eiffeltornet står också i vårat kök nu, retardEiffeltornet tillochmed !
sen skjutsade mamma in oss till stan, fixa biljetterna & sen köpte vi godis. sen blev de new moon, i am inlooooove ! sen kom oscars pappa och hämtade oss, så åkte vi hem till mig och myste järnet . Du är bäst <3
nu blire duschen & sen skriva idrottsinlämningen.
väldigt lugn dag med andra ord.
/emma


Kommentarer
Postat av: The Ladies Man

Snyggt Eiffeltorn :P

2009-11-29 @ 15:31:10
Postat av: emma

hahah retaaaaaaard !

2009-11-29 @ 15:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0