28/11

riktigt bra kväll igår, med en masssaa godis och grejer, Emma var i nionde månaden efter det iaf .
*
idag har jag en väldigt fullbokad dag kan jag lova, därför jag skriver ett inlägg nu, Robin&Patrik kommer strax och hämtar míg, så åker vi och tränar
Sen hem och då blir det pepparkaksbak.
& ikväll blir det new moon med älskling.

365 dagar, ett helt år tillsammans med dig idag.
jag får verkligen aldrig nog av dig, du är helt otrolig.
& dethär året har varit så sjukt bra, vi har minnen tillsammans som jag kommer att komma ihåg föralltid !
jag älskar dig fast du vinner alla panntävlingar, och fast du ska klippa dig nästa fredag. jag älskar dig mest i världen !
Du är mitt allt, & jag är verkligen helt förlorad i dig.
For you there's no replacement oscarsundström <3

/e.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0