25/11

hejdäär !
första träningen på en vecka igår, och jag klara allt (y)
men min cppppphöft, seriöst jag orkar inte !
*
idag;
studietid - matte hos peter
svenska - förberedning inför nationella, träning på det imorn.
no - plugga inför provet på fredag
matte - diagnos, 8/13 rätt och jag ligger 3 kapitel efter så jag har inte ens jobbat med allt . så det är braaa !
skv - ''plugga'' fysik, jag och johan va på info. & sen gjorde vi inflammation på varandras armar (y)
flumdag !
grattis johan, bästavän som blir 15 idag . vetinte vad jag skulle göra utan dig, du är verkligen guld vännen ! <3
plugga fysik nu, och sen dans ikväll.
/emma.

jag älskar min oscar .
& igår var det en månad kvar till julafton !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0