18/11

fick nyss reda på att min mamma&pappa är i stockholm, tack för att jag fick följa med lix !
har skitont i ryggen, fick det efter träningen igår och jag vet verkligen inte hur det ska gå med varken dansen ikväll eller träningen imorn , det gör ont vad jag än gör, till och med när jag andas fan. ont i magen har jag också, & är sjukt trött . funderar på att gå och sova seriöst, min buss in till stan går iallafall vid 7 .
dagen idag ;
studietid - matte hos peter
svenska - skriva om oscar & fredrik till deras böcker . deadline på fredag lix, hurrrrry !
no - film
matte .
sluta tjugo i 1 !
hypotetusan eller vafan de heter, hahahaa skrattttt x 1000 idag trots mitt mående
nu ska jag äta kladdkaka
sover hos mormor inatt förövrigt
/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0