17/11

hej, sitter och är nervös att jessica har fått svininfluensan, risken är ganska stor att jag också får den då. & vi två som typ är dom enda som inte har tagit dendär jävla sprutan heller, klart att vi ska få det (y)
krya på dig hjärtat !
vi som skull he haft en mysdag imorn också med lite kaffe och onyttigheter samtidigt som vi skulle fixa det sista med boken om mig. aja..
*
ganska kul dag iaf, tyskan va bäst ! hööörde ni detdääär ??? tyskan . shit, emma hatar tyska. men idag sjöng vi och egzon knäckte mina fingrar och mobbade mig för att jag är sämst på att både prata tyska och måla krokodiler. jahh
annars har vi spelat innebandy, rasmus jag bröstman och jens vann alla matcher (y)
sen matten jag börjar fatta nu och det är ju på tiden när man ligger 4 kapitel efter.
engelska, fick tillbaka läsförståelsen och jag hade bara ett fel, grejjt !
plugg nu, & sen träning UTE ! killme.
/e.

ett år sen igår älskling.

fail.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0