15/11

haha kan börja med att jag väckte jessica igår, skitkul för hon var inte så jävla gla på mig . (a)
men efter många om och men kom jag dit tillslut, vi fixade och fick sedan skjuts in till forshaga . gick till coop och mötte adam & ogge. köpte chips, dricka, & choklad, sen cykla vi hem till ogge filmmarathon blev ju, efter första filmen kom älsklingen också. Har inte ens nån koll på vilka filmer vi såg, titanic var en utav dom iaf haha ! jag & jessica var skittrötta redan vid elva (haha lyckat), men då var adam så snäll och flyger på mig och brottar ner mig och kittlar mig under fötterna så jag får epilepsianfall, efter det var jag helt hyper och så övertrött att jag inte ens visste vad jag hette och inte kunde jag säga ett ord utan att börja skratta och flyga ner i sängen, bra ! (y)
& hör på denhär då, eftersom att adam var så ego (och ja jag fick damp på han) så fick jag, jessica, ogge & älskling dela på ett täcke i en 90 säng ! sjukt varmt och trångt men de gick.  jag vann vara-uppe-längst-tävlingen också trorja ? somna iaf runt 6, eller ah jag och ogge blev delad etta då.
*
imorse klockan halv10 kom jessicaforsell på att vi skulle käka pizza för att alla va så hungriga, så ut blev det cyklade runt överallt gjorde vi men allt va stängt, slutade iaf på dallas med en familjepizza tillsammans med jessica, adam & ogge. sjukt mätt ! 
tack för kvällen/natten/morgonen, ni är bäst <3
hela jag luktar oggeparfym, så nu ska jag duscha & borsta tänderna. 
sen ska jag plugga.
/emmaolsson

btw jessica, imorgon får du gå med lockigt hår och uggs till skolan, för jag har din plattång och dina kängor i min väska :* 


emmastyle igår

Kommentarer
Postat av: Jess

jag lär få ha lockigt hår ett bra tag,

har blivit akut superdupersjuk, och bettan säger att jag visar alla symptom stavn* till svininfluensan:( hoppas de e bättre i morn darling, vi skulle ha tagit den där förbannade sprutan.

2009-11-17 @ 14:07:45
URL: http://bbirdie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0