12/11

dagen idag ;
no - fysik
idrott - skridskor, spelade hockey och var allmänt king, skitkul äre ! ;o
engelska - läsförståelse (verkligen inte min starka sida)
mat - åt mackor, och spydde på johan för att han va äcklig.
svenska - pluggade so
tyska - riktigt flum, hade soböckerna med mig så fick låna egzons bok, haha smart (i) & simon typ bröt ihop, och ja guu va kul deva !
*
nu har jag gjort lite engelska & ska ägna mig hela kvällen åt so:n, hinner inte ens med träningen idag :(
ajaa that's life i guess.
/e
dålig bild, haha mina glosor iaf, men så gåre om man inte har nån bok xd


Kommentarer
Postat av: The Ladies Man

haha, jag är vell inget ekkel? ^^

2009-11-12 @ 19:17:18
Postat av: emmasvarar

johan, jo ? haha nerrraa, smör e ju så gott . fast imorn äter vi nonstop på bussen ? :o

2009-11-12 @ 19:22:22
Postat av: The Ladies Man

of klart emma:D men i morgon ska jag äta två paket ;)

2009-11-12 @ 19:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0