vissa slutar ju en dag tidigare än andra!

jo så är det, hela värmland slutar typ 12 och vi i karlskoga 11:D så jävla bra:D och jag längtar otroligt mycket.

idag vare skrantamaran i skolan, 8km. Jag var grymt taggad och allt känndes så jävla bra, förutom benhinnorna då. Och så när jag springer försvinner bara viljan efter typ 6 km och jag börjar gå, fan säger jag bara! haaha
förra året i 7an sprang jag snabbare än iår och det talar sitt språk. Men emilia var en värdig vinnare jag tycker mycket om :)<3

efer maran följde jag med lisa hem, vi gjorde fruktsalladd och såg på film, typ beck. Det var rätt myssss men nu är jag hemmmmaaa och har nyss duschat. Ska till netto sen med mamma och köpa godis till imorron, då ska jag nämnligen med skolan till mårbacka, mycket mysssssssssssssssss

pusssshhhejjjjjeeej, hahhahahha fan va kul att börja med videoinläggggggg de ska jag testa nån gång, HAHA  /AAAAAAANNNA <3


Kommentarer
Postat av: ida

Vi slutar också den 11, eftersom studenterna går ut den 12. Då ärre fullt i körka :P

2009-05-13 @ 10:52:46
URL: http://iidasomfaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0