två knäckta nötar, typ

började med skolan idag, va rätt seg dag idag med, lite övertrött men inte så. förutom att min sko sprang iväg? haha men som tur är har jag snälla kompisar som hittar den åt mig :) hahaha fick iaf sluta ungefär 10 över 2. efter skolan ringde jag till hetingen själv, nämligen therse! spenderade dagen med henne och mycket konstiga är vi. Började med att laga mat; pasta carbornara. Bara det att vi råka hälla ut hälften av pastan i slasken? hahhaha åt det som inte låg i slasken typ och det smaka skitgott, så gott att vi va tvungna att ta lite till........................ hahahhaa

sen gick vi till kronhallen där vi köpte kladdkaka, sen hem igen till mig och mysa. Sen äta kladdkakan framför filmen bee movie, göttannss, och sen efter det pippi långstrump på rymmen;. Och nu är dagen typ över:(

ska iaf vara med emina imorgon, har jag för mig iaf?

hahha ppusssspåterran föresten (K)

skrämmande gammal bild, men dannmark 2007 är något jag aldrig glömmer
tillsammans med dig ;o


/annnabirgersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0