torsdag


riktigt jävla underbart vare att få hoppa i mysbraller & en stor huvtröja(pappas), efter att ha sprungit över halva karlstad för att hinna med dendär jävla bussen, det var tillochmed en gubbe som skratta åt mig där jag kom i spöregnet med en sjal som hela tiden flög upp i ansiktet, såg ut som en dränkt katt när jag väl va framme iaf.
har suttit i photoshop precis hela dagen på praon idag, plus att jag fotograferade några kort till en visning.
nu ska jag äta lax & sen ner till doktorn på skolan
*
ett halvår tillsammans med dig idag älskling,
alladinalladinalladinalladinalladinalladinalladinalladinalladinalladinalladin. 
jag älskar dig, jag älskar när du ler & skrattar.
jag älskar att få stå bredvid dig & hålla dig i handen, jag älskar när du rycker till flera gånger innan du somnar.
jag älskar när du sjunger, jag älskar att få vakna upp bredvid dig på morgonen.
jag älskar dina ''vingar'' , jag älskar när du kollar mig i ögonen och säger att du älskar mig,
jag älskar allt som finns med dig hjärtat !  
Ingenting kommer någonsin att komma emellan min kärlek till dig.
du är mitt allt oscarsundström.
 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0