tisdag

Dagen började ju med att jag försov mig, vaknade 8 & bussen skulle gå fem över (a)
åkte in halv9, med silje.
Men Idag vare iallafall mycket roligare,
blev fotograferad , på framsidan av deras brochyr sitter jag nu , haha (Y)
Dom brochyrerna dom ska skicka ut till alla butiker typ, jag fattar noll ! -.-  aja .
sen fick jag sitta och fixa två sidor i scrapbookingen som skulle va med på bilden, annars har jag suttit i studion och kollat på när dom gör korten, & enmassa. 
har varit ute och sprungit nu, kan ni tänka er jag tror min baksida är på bättringsvägen ! gör nog ett försök och åker till vallen imorgon iallafall.  & veetni ? jag har dragit upp mina köttsår som jag fick FÖRRA året på carro-camp, såntdär bara emmaolsson lyckas med lix ! menaow.
jag saknar älskling också, & det är inge lite vill jag lova, <3
pusss
/emmaolsson.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0