söndag = örebro!

blev in till örebro med mamma idag. Skulle hitta lite till skolavslutningen, solglasögon och skor och så, ,mende blev de inget aav typ. eller asså en klänning till skolavslutningen och en jacka köpte jag.


denna klänning köpte jag i vit färg. Den är lixx ganska vanlig men jag tror jag ska behålla den. Den kan faktiskt bli fin på skolavslutningen med fina smycken till och så. Funderar också på en jeansjacka att ha över, men jag vet inte.
Ska ju till stan med bv på lördag och sedan sova där till söndag, (tror jag) . Då ska jag kika lite mer efter saker jag kan hitta :D

efter örebro följde mamma med mig till spåret för och ta tid när jag skulle jogga. Gick faktiskt väldigt segt men tiden slutade någon stans runt 10.45 på 2,25 km eller vad det är. Mina benhinnor gör ont hela tiden när jag springer och det stör mig verkligen! USH!

/annnabirgersson som som saknar sin bästa vän något sjukt mycket !!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0