onsdag

ytterligare en praodag gjord,
* slog in paket
* satt i studion & kollade när dom gjorde korten.
* var nere på lagret och gled runt,
* hjälpte till att fota.
braoo (Y)
har nyss vart ute och tränat, kändes skitbra tills det va typ 2 intervaller kvar då fick jag döont ! jaja, ska fan till vallen imorn ändå ;o
var utelåst när jag kom hem också, så låg på gräsmattan och körde styrkan, sen passade jag på att testa mina fotbollstalanger , (höhö) & ag har den är faaaktiskt kvar ! döjobbigt äre ju att stå och ''kicka'' ;o
herreeguud.
aaah, nu ska jag baka kladdischkaakis, & chokladbollar.
& äta sallad, som mamma har gjort till mig - söt ärhon !
hadää /emmaolsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0