ni är bra !

sjukt bra dagar, !
Tisdag: Ida kom till mig på kvällen efter skolan, drog till lusten och käka pizza med älskling&adam, sen hem till älskling kollade film å så.
Onsdag: vaknade bredvid Ida, slappa med film å massa, sen gick vi ner till ica å mötte älskling adam & cornelia, köpte godisdricka&glass, cykla hem till mig såg film och var ute typ, sen sov alla här sjuktvarmt.
Torsdag: vakna 12 efter att ha somnat halv6, spelade kubb och kollade film igen, sen åkte alla hem utom ida för att hennes mamma & björn skulle hit och äta på kvällen, käka tacos, sen blevre typ GH, mer film och cpaa.
jag frågade mamma imorgon vare betöd ! bra emma, bra !
mjööölk & smöörknivar.
pusss ni e bra !
Idag vakna jag halv1 ,  iihii ska typ städa å shit, sen blire att va med johan ! (:

syster, du & jag genom allt <3


Kommentarer
Postat av: Iddaa!

Emma du är bässt!



Gumman dagarna med dig var brabra (yy



Jag frågade mamma imorgon vad det betöd x)



Smörknivar,mjölk går inte ihop, riktigt xD



Älskar dig syster vi genomallt!<3

2009-05-23 @ 14:05:12
Postat av: emma

syster, du är bäst !

får göras om väldigt snart, jag saknar dig redan !

älskardig<3

2009-05-25 @ 18:22:08
URL: http://cementvagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0