idag, inte igår

nu blir ett kort inlägg lixx, för jag ska snart iväg till träningen
skolan var som vanligt idag, rätt soft asså.. menmen, jag ska nog börja arbeta lite bättre på lektionerna tror jag ;o hahah men palla egentligen - SOMMARLOV SNART! tänk att bara skita i sommaren i 10 veckor ? så jävla stek!
idag åker lisa till cypern också, bra tAjming att åka när det regnar här, fan va gött säger ja bara! ha en bra resa, och vi andra får ha det så kuwligt i skolan utan dig.

nejmen nu blev det lite långt ändå,
menmen, bara 3 dagar denna vecka
sen till helgen blir första tävlingen
åker alltså till lerum på fredag
ska bli bäst

6 sommaren friidrott nu, och sjätte sommaren tillsammans med min bästa vän<3

/ annnnnnaabirgersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0