fan va ja e dålig på oohh blogga!

men som tur är, så är emma mycket bättre och uppgraderar er.
haft så sjukt mycket att göra, och har det fortfarande
nästan ett under att jag änns sitter vid datorn?!?!

kom nyss hem från lisa, vi gjorde typ klart vår tyska inlämning som ska va på fredag, men kul att de är muntlig redovisning på det också ;S mene, sen så kom freja en stund och vi filma till vår engelska redovisning som också e på fredag. Ni förstår att jag har mycket oo gö när ni läser detta

torsdag: spanska glosor, so prov
fredag; muntligt tyska, muntligt engelska, inlämningsuppgift ska in i no, matteprov,

ja tycker de är mycket iaff ! ;s
mennne jag klarar mig

måste städa mitt rum också, götttans de kläder över hela jävla golve

menne igen som sagt, ska fortsätta nu
byyyeee!

och denna dikt skrev jag till min älskade bästa vän för typ ett år sedan, älskar dig fortfarande lika mycket, om inte mer!

Om en vän

En riktig vän är någon man kan lita på,

En äkta vän är inte lätt att få.

En riktig vän kan man allt för tala om,

En äkta vän kommer när du säger kom.

En riktig vän hjälper dig i alla lägen,

En äkta vän visar dig alltid rätta vägen.

En riktig vän kan man hitta direkt,

En äkta vän visar dig alltid respekt.

En riktig vän kan även vara svår att finna,

En känsla för en äkta vän är alltid svår att övervinna.


Jag fann någon jag kan lita på

Jag fann någon som mig kan förstå

Jag fann någon som alltid kommer till mig

Jag fann någon som alltid bryr sig

Jag fann någon som visat mig rätt vägen

En vän med andra ord som är min i alla lägen.


Jag älskar dig, min vän.


Av: Anna9/6-2008

och juste, lisa kom ju hem från cypern idag och var skitbrun, och hon e verkligen asgulllii me like :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0