anna - 8 maj

dagen började i skolan, typ klockan 8. Ganska tråkig dag egentligen. Men om jag säger det ljuger jag faktiskt en aning. på rasten skulle jag göra en "3 60" då, i tofflor och hejja! JAG RAMLA HAHAHA. typ hela min klass var där och jag låg och bröt ihop på golvet. något sjukt otroligt kul. Det var typ så kul att det inte änns var pinsamt för stunden.

No blev vår sista lektion idag eftersom killarna skulle till badhuset. Vi slutade allså typ 20 över ett och dagen slutade med ett kemiprov, om alkholer. Jag kunde allt och jag tycker det gick skit bra ;o När jag sedan kom hem såg jag ett avsnitt av robinson, typ med datorn i sängen, sedan dog datorn och jag somnade! heja mig! sov ungefär till halv 6 då jag vaknade (haha!)
när jag gick upp titta jag lite på vår nya diskmaskin, och typ åt litte.
Och sen blev det lite styrka hemma, inte så jävla mycket men typ 3 min magex3, och 100 rygglyft :D
efter styrkan åt jag (igen), och sedan blev det ut på en promenad med emma.
Hon är sötttiiss och vi var ute i ungefär en timma. prata om väldigt mycket trevliga saker.

nu ska jag snart sova, eller inte med iaf om några timmar. Imorgon ska jag trorligsvis vara med ida, eller jag tror det iaf, om inte så kanske emma.

Hoppas alla får en kanondag imorgon, pusssen /a


bara för nyhetens behag så ska ni få veta det självklara:
HAHAHAH DETTA ÄR DÅ JAG..

och detta är då emma, världens bästa vän. Jag vet
inte vad jag gjorde innan jag träffade dig. Jag klarade
mig iaf, men utan dig nu, skulle jag aldrig göra det
älskar dig sjukt mycket, aldrig utan dig.
snart 6;e sommaren vid din sida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0