strömstad !

börjar att skriva om helgen å de, så tar jag resten sen.
hemma nu, inte alls rockigt kan jag lova ! ;o
strööömstad is thee beeeest
blee, jag vill tillbakaa nununu ! :(
i lördags var jag typ sådär sjuuuukt övertrött,
helt tyst vare.
emma: hahahhahahhahahhahahhahahahhahhahahah !
frida: va bliiire ? :o
e: lååååten, sola i karlstaaaaaaaaaaaad !
haha xd
sen låg jag å prata i telefon med matte å chrille å älskling, inte heller så seriöst vill jag lova.
igår blev det iaf att städa ur stugan å allt, sola, & sen åkte vi till lagunen och bada, hyrde trampbåt gjorde vi också, sen skulle vi hoppa på en såndär studsmatta ute i vattnet, & det var föörfan det roligaste jag gjort på länge, jag och elin sprang runt å hoppa medans inte frida kunde stå på bena , jävlar va vi skrattta och frida drog denhär helatiden
 ''jag är såå kissnöödig'' . sen åkte vi hem och jag va hemma typ halv10.
mer bilder kommer någon gång !
/emmaolsson
!


<3


Kommentarer
Postat av: Elina

Snygga <33

2009-06-29 @ 17:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0