helgen

kom till göteborg i torsdags
tävlingen gick skit
eller asså ja
liseberg var helt ok, ibland kanon
upp å ner har helgen varit
ibland kanon, ibland sjukt ledsam
en grymt jobbig helg
vissa vet varför
dom som vet, jag litar på er!

~
är så jävla besviken,
det gör ont att inte veta vem du är?
~

nej detta var ett grymt tråkigt inlägg
men jag har haft en bra helg iaf
trots vissa saker
jag har världens bästa vänner <3
och alla människor
jag vet vad jag har gjort, har dissat sjukt mycket
men jag ångrar ingenting
emma du försår, säkert ingen annan
men du är helt underbar <3

/annnnnnnaa


Kommentarer
Postat av: L

<3

2009-06-30 @ 18:48:35
Postat av: Anonym

du är guld

2009-06-30 @ 20:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0