HALEELLLOJJJAJA

halllllllllllojSAN
jomen va har jag gjort idag?
jo vart i skolan sen konfaträff
2 mvg säkrade (Y)(Y)(Y)(Y) TYSKA & MATTE!
götttttsoomjagvetintevvad, härligthärligt
sen massa skrattoofniss med
hahhahhahahahahahah
och det kommer det bli imorgon också
på engelskan när vi ska visa upp vår film
fy vad pinsamt
men man kan se de på många sätt
.- de är ju snart sommarlov!
och på lördag fyller jag (Y)(y) mELIke!

OCH IDAG ÅKTE JAG MOPPE, OCH FY VA DE E KUL
EN SÅDAN SKA JAG OCKSÅ INSKAFFA I JULI!

/AAAAAAAAAAAAAAANN



Kommentarer
Postat av: Maria

vilken fin blogg ni har Anna! :)

2009-06-02 @ 19:33:45
URL: http://westhers.blogg.se/
Postat av: anna

tack maria, jag läser er blogg vet du :D

2009-06-03 @ 14:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0