gotland

här kommer lite smått och gått från gotland dåvA !

dagen började 0607 i söndags då jag gick upp. sedan begav jag mig till söderkyrkan därifrån bussen skulle gå, bussen var dock en timma försenad typ, eller de va nått strul så vi fick stå och vänta ett tag.
sedan kom vi iväg, och på vägen stannade vi till i någon stad och åt mcdonalds.

när vi åkt med bussen tre timmar och båten tre timmar väntade 3,7 mil cykling
de va ändå inte så jobbit men de fanns inga växlar på cykeln ;s så man trampa
jättesnabbt men kom inte framåt ;P

i detta församlingshem bodde vi! jag bodde i ett rum tillsammans med
emilia ingrid emma paulina linnea och elin, myssssiigt
första och andra dagen gjorde vi inget särskillt förutom att vara i kyrkan
och leka lära-känna-lekar typ ;P

på tisdagen åkte vi in till visby med vår gooa grupp, där var vi i stan och
titta på visby domkyrka typ.


utanför ringmuren

visby domkyrka
på onsdag åkte vi igen in till visby men åkte till kneipbyn, lummelundagrottorna
och en kyrka istället för in till stan, det var också mysigt !en mycket bra dag det
också. Vi var tex statister på latjolajban "mimmi och mojje campar" tillsammans
med typ sjuåringar hahaha och sen träffa vi martinstenmark!
på torsdagen var det dags för 3,7 mils cykling igen. denna gång spöregna det
dock, och vissa hade inga regnkläder, jo självklart hade jag inte det
känndes som att sitta i en vattenpöl typ, ussshshhh vilken hemsk resa
iaf cykla 10 st hela vägen av 21 st. så hemska förhållanden var det faktiskt

hemska resa
 =(
båten hem gick sedan 7 och jag kom hem vid 10 över två på natten
datorn blev när jag kom hem och jag la mig någonstans vid tre
MEN ETT SJUKT BRA LÄGER HAR JAG HAFT!

dagen efter vakna jag klockan 1 och emina blev, sedan gick vi
över till grannarna och hade midsommar
myyssssssssssss
men idag har jag några planer , ska iaf försöka att träna och träffa lisa
framförallt ! <3

/annnnnaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0