göötttt

haha
först so idag, vg+ på min prov
sen engelska skulle vi visa vår film men de funka inte :(
sen ap - forskaomkaffesorter med lisa hahah
sen ap igen-måla på tavlan
sen lunch
sen bild - min gubbe som springer häck blir lite snygg


på lunchen åke iaf jag och lisa hem till henne o hämtade hennes dator, så¨vi ändå kunde visa filmen i projektorn
först visa vi för halvklassen, på svenskan då
och sen kom andra halvan och skulle också se
så jävla kul vart de
jag skämmde ut mig men det gladde andra
och filmen var sjukt välgjord, rolig men ändå oom hawaii

så kul att ha gjort den med er, freja och lisa
får la göra om i sommar, eller i nian

<3

bästatjejerna - min skoldag blir perfekt när ni e där

och sen såg ja att emma skrivit så guulligt om mig
jag har inte tid att skriva om henne nu
men hon är sjukt underbar och man kan inte
göra annat än att älska henne, världens bästa vän

och juste, ingen träning ida :(
jag är allt för förkyld och äter hostmedicin
pusspåerjag fyller på lördag /anna

Kommentarer
Postat av: lisa

hahahah känns som ett minst VG på den filmen!

du e stjärnarn:*

2009-06-03 @ 14:57:03
Postat av: anna

så jävla grymt bra ! ! ! !

2009-06-03 @ 21:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0