bra anna, bra

såg nyss på rallybrudar nu, den va på canal+ eller nått å den va görbra, eller bra iaf. !
amen kanske skulle ägnat den tiden åt å sova o packa. Inte packat klart än o ska upp 6 typ imorgon, annakommerdööööööööööööö!
 a och sen kommer jag få värsta hyper påå gotland eftersom jag troroligsvis inte kommer å träna där (men emilia kanske ville jogga med mig snygggiiinggen) men de kanske e bra de,, då kanske jah blir hel eller nått, ont efter dagen men skitsamma e glad ändå ! :D pussokram nu bloggar inte jag på ett tag

gotland nästa, typ eller nått



kan jo också skryta om va mycke ja äte idag ;S
2½ mackor
lite fil
banan
en toblerone bit (asså bara en)
typ 1/4 pizza eller nått

heja heja !


Kommentarer
Postat av: lisa

köp nått åt mig :$!

2009-06-14 @ 18:23:22
Postat av: Ajjan

Såg du Sebban i Rallybrudar ?? HAn står där i publiken när de går i mål !!!

2009-06-17 @ 23:39:53
Postat av: anna

hahhahaha nej ;o, o klart lisa :D<3

2009-06-19 @ 02:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0