bästa året

gah asså gud
jag borde gråta
och jag gjorde nästan förut
jag gråter iaf floder när du
bestämmt dig, till att sluta
aldrig att du får det för mig

~~~

hoppas på att ja snöt mig för sista gången denna "förkyld&host-period", eller asså det kommer säkert tillbaka men hoppas kan man alltid :D
så jävla skoltrött e jag med, men va gör vi i skolan ?
ingenting, egentligen borde jag tycka det är skönt men nej, jag vill bort ett tag från skolan nu, men kommer sakna världens bästa klass!
"inte-göra-något-dag" har jag haft idag
sluta typ 12 och gick hem o sov
sen lite styrka
sen ingemer, jo mamma gjorde massage!

på torsdag blire kvällen med emma :D :D :D :D
och ida och elin mf, tror jag :D
ska bli fett med najs
ska bli bästa skolavslutningen hitils
sen äre tävling på lördag ! ! ! :D :D

och senn, gu va tiden gått fort, på söndag åker jag till gotland på konfirmationsläger, med några av mina alra bästa vänner, kan inte bli bättre :) jag och emilia ska ju cykla 3 mil på tandemcykel med cykelhjälm hehhe :o

några skolögonblick jag aldrig kommer åh glömma

  • pennan i min mage i 7an
  • just en tyska lektion, då jag skratta hela lektionen
  • massa snöbollskrig inomhus med freja
  • vattenkrig i matsalen med freja
  • alla bråk med henne i skolan
  • min freja och lisas engelskafilm, att göra den och sen visa
  • alla mina jävla damputbrott och skrattanfall
  • mårbacka

gah, mycket mer men så sjukt kul har 8an varit, och snabbt har den gått
men nian ska bli bättre, och de bliren
/anna


Kommentarer
Postat av: lisa

volleybollen förfan ;)

hahahaha o din 360 så jävla kung

2009-06-09 @ 22:34:44
Postat av: lisa

hahaha o alla gånger i matsalen

moroten i glaset exempelvis, haha

2009-06-09 @ 22:35:42
Postat av: Anna Birgersson

hahahahhaha oj, fan va sjukt mycket vi hunne med :O:o:O

så himla sjukt kul har jag haft :D

2009-06-10 @ 12:59:46
URL: http://cementvagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0