ALLRABÄSTA!

måste skriva ett till inlägg.
har nyss typ näästan skrivit klart min souppsats.
sitter & lyssnar på sting, fettbra !
& nu tänkte jag ägna mig en stund åt att skriva hur underbar min bästavän verkligen är !

annaallrabästabirgersson.

vart ska jag börja ?
alla minnen vi delar tillsammans, idrottsgalan - globen, sälen, svelands + alla andra tävlingar, där det verkligen alltid vart du&jag. Första gången jag var hos dig, bodaborg, gustavsvik, nyår & allt annat sjukt vi hittat på tillsammans. Verkligen sjuka grejer man inte gör med någon annan.
Du förstår mig som ingen annan gör, det räcker med en blick så förstår du allt.
Inga ord behövs för att du ska kunna läsa av mig.
du har verkligen bevisat för mig vad en bästavän är !
Du ska veta att jag alltid finns här för dig, verkligen alltid ! vad klockan än är, och vad det än handlar om så finns jag här.
Du betyder verkligen hur mycket som helst, & är bara så guuuld !
utan dig ingen mig,  aldrig utan .
<3

Kommentarer
Postat av: anna

jag har en så sjukt bra bästa vän

jag kan inte annat än att tycka om dig

för vad skulle jag göra utan dig bästa vän<3

2009-06-02 @ 20:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0