8/6

yooooo !
helgen va ju sådär göörnice,
fredag - va med johan, gick till mormor & sen fick jag och robin för oss att vi skulle gå och sola typ 10 på kvällen, så ja det gjorde vi.
lördag - vakna hos mormor. åkte in till kil kollade tävlingen med joel&anna typ, jag o joel är dööcoola för vi gick och sa till spikern att han skulle skrika ut att anna fyllde år (Y)
åkte hem - ida kom, gick till ica och köpte gooodis , sen gick vi till adam.
Så följde adam, cornelia & älskling med hem till mig, spelade kubb, såg på film, dampa & skrattttta (har typ aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, IDA ! som jag gjorde i mammasopappas säng .. ja)
meen aoow, görbra. Ida hade typ massa daaaaaaaaamp också , kul !
söndag - vaknade bredvid doomdääär , va med dom en stund innan dom åkte hem.
idag vare skola , kollade booooraaat ! hahahha king :D
har nyss kollat missing också, görbra ären !
nu ska jag duuuschha ,  puuusss
/emmaolsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0