5/6

hejhoppp.
igår blev det skola, väldigt ovärt !
kollade film, sen kom pappa och hämtade mig för att vi skulle till kiropraktorn. & ja han knäckte typ hela ryggen på mig, nacken & höfterna typ. men det känns bättre iaf ! (Y)
efter det fick jag ju inte sitta ner, så jag åkte hem och strunta i dom sista lektionerna.
Åkte till älskling, gick i regnet och hämta skräckfilm samtidigt som vi va blinda å jag vetinte allt vare va, men ah sen kom adam så såg vi på film.
idag vare också onööödigt att va i skolan
studietid - suddade ut allt jag målat i engelskaboken, satt å sjöng i grupprummet med johan å folk.
no - kollade klart på filmen, sen typ nån lek.
so - var hos kuratorn
slöjd - blev färdig !
efter skolan va jag med johaan, dängde han i kubb, och allt man kan dänga någon i , hehehhehe :m
skjuta rakt i rutor åså blev, (y)
nu sitter jag hos mormor, ska typ grilla & ääta gooodis. 
fårse om jag orkar gå iväg å sola sen.
imorgon blire att åka till vallen och vara funktionär på våran tävling. sen blire bio & sova över med älskling, adam & cornelia. 
hahaha och jag måste bara berätta att förut ringde jag till idasyster när hon va i skolan, så hade hon fått världens minneslucka och gått ifrån skolan och börjat cykla hem (samtidgt som hon pratade med mig) och sen bara - men oj jävlar jag är ju hemma, och jag slutar om en timme ! xD 
fan va bra hon är ! 
& mitt öra mår inte bra  -.- 
take care /emmaolsson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0