2/6

skola igår, sen drog jag till Lisasand med massa folk, blev typ första doppet (okej, med lite hjälp av Fredrik) men iaf!
Sen drog jag till vallen, & träna men fick typ en bristning i låret, bra emma, bra !  fanjävlahelvetesfaaaaaaan ! ingen tävling för mig i helgen nu, kanske är sommarsäsongen förstörd?
skolan idag.
matte - satt och prata med johan hela lektionen
tyska - prov
engelska - jobba typ asbra !
no - inställd, satt i biblioteket med johan&johan eftersom att vi verkligen inte fick sluta tidigare, skaffade även johan en bilddagbok, haha hejajohan !
efter skolan cyla jag hem till älskling för att få pussa lite på han, han är sjuk stackarn :(
har nyss gjort scones också, det är ju så jävla gött :o
take care /emmaolsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0