24/6

träningen igår gick braaa, förutom att jag blev andfådd av att jogga 10m men lixxx ansatsen å allt , ye ! (y)
efter den käka jag pannkakor, sen kom älskling ! & guuud va skönt det var att få se han igen.  (a)
Han sov hos mig, somna väl typ 2 , fast sen vakna jag av att jag hosta, och trodde att det va morgon men nej då va klockan 3 , så då fick emma gå upp och dricka hosmedicin , ääckelhoooosta !  :(
aaow, gick upp typ halv8 imorse, rätt så dööd då . eheehe
åkte till konfan, som har vart riktigt kul idag !
massa tävlingar, glass & mys !
sen spela vi kubb och jaana fick ju värsta rycket och hoppade runt å skrek och krama mig ''emma du äär bääääst'' när jag slog ner en, hahah så sööt !
aja, efter den cykla jag hem & sen till frida för att lämna massa scrapbookinggrejer(stavning) till henne, och  nu sitter jag här och tänkte börja packa snart, & sen blire träning ikväll.
pussss    /emmaolsson

Du får mig att glömma allt annat, för du gör mig så himla lycklig.
& bara att få se dig, sätter fart på fjärilarna i magen.
Du är allt & lite till , alladin ! <3

syster, jag saknar dig nåt så otroligt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0