22/6

ffriidrottsskolan började för min del idag
det gick faktiskt bra och jag körde stafetter med dom söta små barnen :)
ser faktiskt fram emot de här två veckorna
lixx tjäna pengar på någonting som är kul!
hahhahahaahhahahah och också ska jag ha långbyxer på mig i två vecker nu
vissa vet varför andra inte
hahahha nejmen jag har tejpat och de ser helt cppp utt :(
men kanske hjälper
börjar bra
aldrig haft så ont som jag hade idag på träningen
kanske bara, i danmark i så fall
okej, danmar var nog värre
amen sen åkte jag till linnea
hon e söööt
jag gillar henne
vi gjorde smothi innan träninga
gooooottiiii
(K)
nejmen sen träning dåååååååva
haha
 men tv nu
ursäkta ett så seriöst inlägg
men hare
jag saknar emma
/annna

justja göteborg i helgen, here I come typ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0