minbästavän

ska va med linnea snart
men först ska jag verkligen berätta hur jag känner för min bästa vän


första gången jag ens såg dig var för längesen nu ? jag vet iaf att det var i
hagfors år 2004, tror det var typ 31 maj eller något ?!
jag minns den tävlingen som igår, inte för att du var där just då, men för
att det var min första tävling. Jag tog med mig två guld hem då, 60m&200m
och jag hade nog aldrig varit så stolt innan.

nu efteråt vet jag att du kom 3a på det 60m loppet jag vann på. jag har tom
bildbevis å du var så söt.
hela det året gick iaf, jag såg dig verkligen inte som en vän då, mer en
konkurrent typ,  nästa år kom jag väl snäppet närmare dig, inte mycket
men iaf lite. jag tror våra föräldrar började prata en aning och så med varandra

jag hade alltid sätt dig som en motståndare typ bara 'henne ska jag slå', men sedan
började vi iaf prata med varandra, mer eller mindre.

Hela tiden har vi varit kompisar sedan dess, svealands och allt sånt, du
var speciell men ändå en som alla andra som jag gillade mycket. jag trodde inte
att vi skulle kunna komma varandra så nära stor jag .
det var väl först vintern 0708 som vi kom varandra riktigtriktigt nära
det var du jag och lydia då. lydia slutare dock friidrott och då blev det
direkt så att jag och hon tappade kontakten. ganska rejält
jag  vet att vi tre skulle på stan en dag, men hon kunde inte så du och
jag gick ensama. Det var väl först efter det som jag verkligen började
kalla dig bästa vän, osvosv,

nu är vi där vi är idag, då vi var på stan var för ungefär 1,5 år sedan nu
jag ångrar ingenting, nu är du en  självklar nummerett för mig. jag skulle
aldrig kunna tänka mig att leva utan dig, du är den jag ringer om jag inte
mår bra, den jag verkligen berättar allt för.

jag finns alltid här för dig och jag vet att du vet det, hur mycket du betyder
för mig tror jag inte du kan beskriva dig, men det är sjukt mycket
ibland kan jag sitta och tänka på hur det skulle kännas om vi blev ovänner
eller något, eller du bara försvann, sånna tankar får mig tårögd,

fan va mycket du betyder för mig !

/annnnnaa

Kommentarer
Postat av: sannnna

gud vad fint skrivet :')

2009-07-16 @ 15:33:55
URL: http://sannnniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0