tjaotjenahalOO!

nu äre tänkt att berätta litte om min  fantastiska dag då
kanske inte så fantastisk men en gryyymt bra dag (y)melike
den börja iaf vid 10 typ, riktigt duktig på att vakna tidigt nu för tiden

vid 2 så åkte jag till linnea och stannade där till typ 20 över 4, hon skulle
träna och så och de palla inte jag, eller jag skulle träna senare!

istället åkte jag till karlberg för att träffa mina två schtekbrudar som
e sååååååbra, melike ! (K)
ida & emma kanske jag ska berätta att det var (a)
de var iaf kaaaaaaaanon och mycket hann vi med, jerrry åt ida tex hahah

hahahaha snygga som alltid noooootjagiaf! hahaha

a sen vid 7 cykla jag hem för att sedan åka och träna med lisa, hennesmor
och min mamma dåva :D easyline, samma sak som jag gjorde förra veckan
och det var väldigt mycket jobbigare idag måste jag säga ;o svetten bah rann
men inget om man jämför mot hur svettig lisasötis var hahahahahhaahaha

bradag  (y)

/annnnaa


Kommentarer
Postat av: ida

haha uhlala! bäst vare (K)

2009-07-16 @ 22:21:48
URL: http://metrobloggen.se/idabengtzings
Postat av: Anonym

hahahaha, jag har kämpat och tog i :$

2009-07-16 @ 23:38:31
Postat av: anna

de blir ju vad man gör det till :D(Y)

2009-07-17 @ 11:39:21
Postat av: emmaa

ta bort!

2009-07-19 @ 12:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0