rix fm karlstad

en av dom bästa kvällarna på länge igår!
dagen började me friidrottsskola
sen på dirren där ifrån åkte vi in till karlstad
jag maria och therese
md ajjan, (a) sen såg vi ice age på premiären
det var fullstatt där, värsta premiärkänsla fick man
eller inte, det var typ 70 platser lediga
hahah heja men den var helt okej :D

a och sen bar det av till rix fm festival, va helt okej artister där
men det var en sjukt bra stämning, det gillar vi
träffa massa hhärligt folk också, massa friidrottare mest,
när vi skulle hem sen var dom tvungna å skicka extrabussar
eftersom så många skulle hem,
tillslut kom vi på en buss och jag var sjukt övertrött måste jag säga
kom iaf fram till ekeby där jag gick av typ 10 över 12
sen vare nattta

nu äre morron och jag ska snart bege mig iväg till nobel då
efteråt ska jag nog träna själv, jag funderar på det, ska inte
göra det ikväll så, varför ?
jo världens bästa emina fyller nämligen 15 år idag :D:D
gratttiis snygggggggiiingen jag kommer ikväll<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0