moooppppegirl har haft en supervecka



kommit hem från en supervecka

kom till emma i lördags
på söndagen konfimerade hon sig
så underbart fin var du
 

sen på måndagen bar det av till alexander tillsammans med emma och benjamin
där vare fett kul och sååååååee,, och sjukt gooo mat har vi äte :O 5/5 toasters
eller något, me like :D inte så bra väder där men kanonkul ändå
här kommer litte kort :D


sen när jag kom hem blev det först att träna, och sen åkte vi iväg och titta på moppe, pappa och jag :D den är snygggg åå jag ska ha den :D me like :D :D :D


sen hem och duscha, och sen till lisa :D
kan verkligen berätta allt för dig, du e guld !

tack alla människor för helgen + mån tis och ons, jag älskar er ni är guld, och särskilt emma! du är världens bästa vän och jag kan inte tänka mig någon bättre än dig <3

/annnnnaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0