mindag

dagen bbörjade kl 8.45
gick till lisa för att äta frukost med henne :D
och sen ni, tro det eller ej! vi gick ut och gick
1,5 timme i spöregnet också :D brabra!

sen hem, skulle egentligen va med linnea
men ingen av oss orka cykla så de blev inge
iställe kom lisa en stund åå vi skulle titta hjälm
men de fanns inga :o cyklat i regnet, lixx i onödan

vid halv 5 åkte jag till träningen
hämtade elin, sen åkte vi å träna i spöregnet
ussshhh säger jag bara på detta väder som
aldrig slutar regna :O körde iaf 150mx10 och
det känndes helt okej :D

efter det, trodetellerej igen? så åkte jag å träna
igen, easyline hette det och fanns på träningslagret
jag å linnea ägde och de var faktiskt joobbbitt
såhär såg det typ ut:


och juste :D jag är en lycklig ägare av en yamaha jogrr moped nu :D
/tjaoooooopysssspusssskram från anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0