min fantastiska dag sörruu (K)

vaknade vid 9 idag men gickk lixx upp vid 09.35
sitter vid datorn i en kvart , inser sen att jag har väldigt
kort tid på mig att duscha, fixa mig, äta frukost osv
blir väldigt stessigt men jag hinner allt och så åker
jag med 10.35 bussen till degerfors och amanda
gjorde lite allt möjligt

sedan vid 4 åker jag hem med hennes pappa och bror som ska köpa bräder
väl hemma tar ja en glass med mamma och sedan fixar mig inför träningen
väl där kör jag inte så mycket, men litte smått och gott
när jag åker hem skjutsar jag madde hem, så söt är hon (K) på henne
vi är så himla tuffa menar jag


när jag kommit hem tar jag en macka eller något och sen kommer lisa till
mig för att vi ska ut och åka lite, hon får prova lite lätt, duktig e hon
och sjukt snygg i hjälm (a) fASst ska inte säga något för jag ser värre ut ahah

åå så testa jag att skjutsa hennes bror som jag tror han tyckte uppskattades
sedan var jag hos henne i kanske en halvtimma och nu ska jag snart i sängen
och sova, gonatt och tack för dagen alla söta människor :D

nu har jag dock lite ont i ryggen, men skitsamma allt e bra !
OCH MARIA OCH JAG SKA PÅ KRYSSNING HAR VI BESTÄMT!

/annabirgersson


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken snygging på första bilden xD

Vi måste ses igen snart :D<3

2009-07-30 @ 12:38:44
URL: http://mandipop.webblogg.se/
Postat av: madelene

Vi är så tuffa! ;*

2009-07-30 @ 13:53:56
Postat av: lisa

duktig e hon och sjukt snygg i hjälm (a)



var det ironi :(?

2009-07-30 @ 15:29:28
Postat av: anna

ja tycker du är sjukt söt i hjälm lisa ! :)<3

och du var faktiskt duktigt, du hade ju aldrig kört förut lixx ;O<3

2009-07-30 @ 15:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0