liv

VISSTE DU...
att jag vill ha..
sooool & peeeeeeeengar.
att min senaste kyss.. var för typ 3 timmar sen
att jag inte gillar.. regn.
att min bästa vän är.. annabirgersson
att min första riktiga kyss.. var för typ 2 årsen
att jag avskyr när folk snackar.. skit.
att kärlek är.. underbart
att jag gillar att.. va med dom bäästa
att jag alltid kommer att.. vara som jag är
att jag är förälskad i.. oscarsundström
att sist jag grät var.. typ ett tag sen
att min mobiltelefon är.. görbra (Y)
att när jag vaknar på morgonen.. somnar jag alltid om
att innan jag går och lägger mig.. så borstar jag tänderna
att idag har jag.. vaknat bredvid den jag tycker allra mest om
att jag just nu tänker på.. att jag vill med anna till saltvik !
att i kväll ska jag.. fira kusin&syster
att i morgon ska jag.. träfffa aaaliice !
att jag hoppas.. på att jag får följa med anna
att nu ska jag.. åka till deje.
/e.


Kommentarer
Postat av: matildac

fin blogg:)

2009-07-11 @ 17:13:25
URL: http://matildac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0