känner mig som en bra uppgraderare!

vaknade vid halv 12 idag
det var verkligen skönt att få sova i sin egna säng inatt, efter sådär 9 nätter i en annan
pallade inte göra så mycket i början av dagen, familjen åkte till örebro men jag valde
att stanna hemma, gjorde frukost åt mig själv, kolla datorn och började sedan rensa
igenom garderoben, man inser verkligen att man har mycket kläder, bara det att man
inte äns använder hälften. sedan gjorde jhag varma mackor till lunch och sedan blev
det ut med hunden,

vid sex sedan åkte jag moppe till emina, väl där fixade vi oss och sen åkte tillbaka mot
centrum, där träffa vi pontus ett tag och sedan åt vi pommes med cheddardip på sibylla
kanonbra måste jag säga, tack för dagen
du är guld <3


/annna
 
vet inte om bilden, men för ett år sedan när jag skulle till stockholm
på fredag drar jag igen (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0