JA KLARA DE :D

eller assså de var igår men då klara jag iaf provet å nu får jag kö lagligt när kortet kommer :D men orka vänta lixx ska träffa freja sen å då ska hon lära mig :D för snäll är den flickan asså (a) saknat henne grymt mycket också :D

förövrigt var det bara kursen igår, fick faktiskt köra då också och det gick kanoners, när jag kom hem så testa jag min moppe lite och sen skulle jag och elin grilla, men vädret sa nej så vi strunta i det. istället åkte jag till lisa som bor något närmare och stannade där hela kvällen, kom typ hem 10 över 11 eller något :D vi han grilla kycklinspett som man doppade cream FRESH (som man säger enligt mig och inte FRÄCH), sen gjorde vi blåbärspaj å spela fotboll, kanonbra :D

saknar faktiskt skolan lite å bästa klassen å alla söta människor :D
måste bara säga att denna bild är utmärkt eftersom jag va me lisa igår
freja idag och ska träffa ingrid en stund imorgon :)<3

/annnnaa

Kommentarer
Postat av: lisa

hahaha hade blåmärke vid armväcket, vet inte varför...

2009-07-15 @ 13:44:33
URL: http://lissiemjaau hahahah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0