inne från en perfekt eftermiddag


jaa måste berätta om min dag nudååÅ! eller måste kan diskuteras men jag
ska iaf göra det ! en låååång dag började kvart i 9 ;o sen åkte jag mooppe
till gymmet (pappa skjutsa migg faktiskt jag våga inte då) amen jo iaf där mötte
jag rebecka så jag körde med henne, och det var sjukt med jobbigt jag är
tom trött i armarna fortfarande ??!?!??!?!?!

amen sen åkte ja hem igen, hemma väntade besök av farmor och sen
en smarrrrrrig måltid, vid 15 kom iaf freja till mig så åkte vi ut för att åka moped
och hon hjälpte mig faktiskt mycket, tack snyggingen (K)
sen vid halv 5 hämtade vi upp ingrid så åkte vi till aggspåret för en fika tillsammans
det var iaf väldigt mysigt :) pusssspåååersötabrudar <3

nu väntar tv tror ja om jag inte ska till typ någon, men de får ja se sen

/annnnnnaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0