idag

jaa idag åker emma till stockholm
jag åker själv till stockholm på frredag
nu äre asså jag som får sköta bloggen
ett tag (K)

kom ju som sagt hem igår, hade en asbra vecka
hann med väldigt mycket och övertrötta var vi också
men kul hade vi, som vanligt kan man ju säga dåva

igår var jag på tävling i arvika iaf
sprang bara häck och det gick bra, guld och 12.64
jag tyckte det var en väldigt bra tid med tanke på
att jag varit på semester och typ inte alls tränat
sen vare spöregn  och motvind, så jag är glad :D
fredag åker jag som sagt till stockholm för å tävla igen

när jag kom hem drog jag till lisa
där vare mys med popcorn framför wallanderfilm
sedan sov jag där
hon är så söt
<3

nu är jag hemma igen och ska äta lite
till 1 ska jag moppa iväg till kilsta (har fått
förarbeviset) och där sen så ska jag möta upp
emina, för att tillbringa eftermiddagen/kvällen
tsm med henne ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0