du är verkligen bäst !

minbästavän
det är du anna, det är du som fått mig att växa till den person jag är idag.
jag hade aldrig vart den jag är idag, utan dig.
allt skratt vi delat tillsammans, alla tårar & alla minnen , kommer för mig att bli oförglömliga.
svealands, idrottsgalan, nyår, sälen, alla standagar, gustavsvik, & framför allt alla tävlingar där det verkligen bara vart du & jag. & allt annat sjukt vi gjort tillsammans såklart, såna saker man inte gör med någon annan, utan bara med dig.
jag kan verkligen berätta allt för dig, precis varenda liten skitsak & samtidigt vara säker på att det stannar hos dig.
Du är verkligen det bästa, vet fan inte om jag skulle klara mig utan dig ?
jag älskar dig över allt annat !



Kommentarer
Postat av: s teffy

ni är så fina tillsammans :) <3

2009-07-16 @ 15:22:08
URL: http://stephaniemattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0